Forumana.com, Forum, Forum Sitesi, Forumlar

Forum KayıtForum Kayıt ForumForum OyunlarOyunlar MesajlarMesajlar GruplarGruplar Üye GruplarıYönetim RadyoFM DinleRadyoFM TwitterTwitter FacebookFacebook İletişimİletişim
 


Forum Forumlar Forum Sitesi Forum Grup Forum Albüm Forumları Okudum
Go Back   Forumana.Com - Forum, Forumlar, Forum Sitesi Web Tasarım Webmaster Özel Direct Admin

Ticket Destek Sistemi

 Direct Admin forumunda yer alan Ticket Destek Sistemi konusu, Ticket Destek Sistemi Ticket Destek Sistemi Kontrol paneli, kurulumu tamamlanmış bir mesaj sistemi sunar. Ekranın üst kısmındaki "Mesaj Sistemi" linkine tıklayarak, mesaj sistemi menüsüne ulaşırsınız. Bu linkin yanında, kaç mesajınız ...



Yeni Konu aç Cevapla
 
Seçenekler Stil
Alt 23-Ekim-2014, 17:29   #1 (permalink)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
Standart Ticket Destek Sistemi

Ticket Destek Sistemi

Kontrol paneli, kurulumu tamamlanmış bir mesaj sistemi sunar. Ekranın üst kısmındaki "Mesaj Sistemi" linkine tıklayarak, mesaj sistemi menüsüne ulaşırsınız. Bu linkin yanında, kaç mesajınız olduğunu gösteren "... messages waiting" yazısı her zaman olacaktır. Mesajlar, önemli bilgiler içerebilir, o yüzden mesajlarınızı sık sık kontrol etmenizde fayda var.

Mesaj sistemi, iki bölümden oluşuyor: ticket support system (ticket destek sistemi) ve private message system (özel mesaj sistemi). Eğer yardıma ihtiyacınız varsa, “Ticket Oluştur” linkine tıklayın. Hosting şirketinizin destek hizmetleri, bu ticket aracılığı ile size ulaşacaktır. Üzerine tıklayarak okuyabilirsiniz. “Private Messages” (Özel Mesajlar) da aynı tabloda gösterilmektedir. Özel mesajlar daha farklıdır, çünkü onlar bir destek ticket cevabıdır. Özel mesajlar; hesaplanmış çalışma süresi uyarıları, sistemle ilgili bildiriler ve hesabınızın limite ulaşmak üzere olduğuna dair uyarılar içerir. Private message’leri okumak için, başlığa tıklayın.

Ticket Oluşturmak



1. "Ticket Oluştur linkine tıklayın.

2. Mesajınızın önceliğini belirleyin. (Priority)

Low: Problem şu anda zorluk çıkarıyor
Medium: Problem şu anda zorluk çıkarıyor
High: Problem acilen halledilmesi gerekiyor

3. “Konu” kısmına, problemi tanımlayan birkaç kelime yazın.

4. “Mesaj” kısmına, problemi detaylı bir şekilde anlatın.

5. "Kaydet" tuşuna basın.





» Ticket Destek Sistemi - www.forumana.com

  Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu aç Cevapla

Yukarıdaki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.

Etiketler
destek, sistemi, ticket


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:59.

Forum Künyemiz
Uyarı

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2011 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
Açılış Tarihi : 05.12.2011
Kuruluş Tarihi : 20.11.2011
Hazırlayan & Tasarlayan : Forumana.Com
 

Sosyal paylaşım platformu olan Forumana.Com sitemizde, kullanıcılar 5651 sayılı kanunun ilgili maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan sorumludur, kullanıcı kaynaklı herhangi bir durumdan Forumana.Com sitesi sorumlu değildir. Tüm hukuksal bildirimleriniz/sorunlarınız/istekleriniz ve şikayetleriniz için İletişim panelinden bizlere ulaşabilirsiniz, Forumana.Com yönetimi en geç "3" iş günü içerisinde dönüş yapacaktır. Platformumuz; kişilik ve telif hakları korunumu, illegal paylaşım ve korsanla mücadele konusunda yetkililere yardımcı olmayı ilke edinmiştir.

Forum, Forumlar, Forum Sitesi, Etiket, Sitemap, Arşiv