Forumana.com, Forum, Forum Sitesi, Forumlar

Forum KayıtForum Kayıt ForumForum OyunlarOyunlar MesajlarMesajlar GruplarGruplar Üye GruplarıYönetim RadyoFM DinleRadyoFM TwitterTwitter FacebookFacebook İletişimİletişim
 


Forum Forumlar Forum Sitesi Forum Grup Forum Albüm Forumları Okudum
Go Back   Forumana.Com - Forum, Forumlar, Forum Sitesi Kadınca Forumana Kızlara Özel

Sıkı Kalçalara Sahip Olmak İçin Kalça Egzersizleri

 Forumana Kızlara Özel forumunda yer alan Sıkı Kalçalara Sahip Olmak İçin Kalça Egzersizleri konusu, Sıkı Kalçalara Sahip Olmak İçin Kalça Egzersizleri Sıkı Kalçalara Sahip Olmak İçin Kalça Egzersizleri Omuz kö pr üsü Harekete sırtüstü yatar pozisyonda, dizler bükülü ve ayak tabanları yerde, nefes alarak ...



Yeni Konu aç Cevapla
 
Seçenekler Stil
Alt 13-Aralık-2011, 18:14   #1 (permalink)
aXi
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
Standart Sıkı Kalçalara Sahip Olmak İçin Kalça Egzersizleri

Sıkı Kalçalara Sahip Olmak İçin Kalça Egzersizleri



Omuz köprüsü

Harekete sırtüstü yatar pozisyonda, dizler bükülü ve ayak tabanları yerde, nefes alarak başlayın. Nefes verirken aynı anda vücudunuzu kuyruk sokumundan başlayarak ve omurlarınızı minderden tek tek kaldırarak omuz köprüsü yapın. Bu sırada kalça ve bacak kaslarını iyice sıkmayı ihmal etmeyin.

Yukarı kaldırdığınız beliniz ne çok yukarıda ne de çok aşağıda olmalı; omuzlarınızdan dizlerinize doğru düz bir çizgi oluşturmalısınız. Nefes alın, nefes verirken sırt omurlarından başlayarak gövdenizi yere indirin. 15′er tekrardan oluşan 2 set halinde yapın.

Bir bacak havada omuz köprüsü

Bu egzersiz temel olarak bir önceki egzersize benziyor, ancak biraz daha zor bir versiyonu… Bu kez bir ayak yukarıda, diğer ayak yerde. Karın ve bacak kaslarını sıkarak, tek ayak üzerinde popoyu yukarı doğru taşıyın. Egzersizi her bacak üzerinde 20′şer kez tekrarlayın.

Bosu üzerinde omuz köprüsü

Bosuyu bu kez alışılmış pozisyonun dışında ters çeviriyoruz. Çok etkili olan bu egzersizin zorluk derecesi de biraz yüksek. Aslında temel olarak 1. ve 2. karın egzersizine benziyor, ama bu kez biraz daha zorlaştırmak için bosudan faydalanıyoruz.

Eller yerde yanlarda, ayaklar boşunun üzerinde dengenizi sağlayın. Popoyu ve karın kaslarını sıkarak poponuzu yukarı kaldırın.

Poponuzu yukarı kaldırdığınızda, omuzlarınızdan dizlerinize doğru düz bir çizgi oluşturmaya dikkat edin. Egzersizi 15′er tekrardan oluşan 2 set halinde yapınız.





» Sıkı Kalçalara Sahip Olmak İçin Kalça Egzersizleri - www.forumana.com

  Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu aç Cevapla

Yukarıdaki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.

Etiketler
egzersizleri, icin, kalca, kalcalara, olmak, sahip, siki


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:55.

Forum Künyemiz
Uyarı

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2011 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
Açılış Tarihi : 05.12.2011
Kuruluş Tarihi : 20.11.2011
Hazırlayan & Tasarlayan : Forumana.com
 

Sosyal paylaşım platformu olan Forumana.com sitemizde, kullanıcılar 5651 sayılı kanunun ilgili maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan sorumludur, kullanıcı kaynaklı herhangi bir durumdan Forumana.com sitesi sorumlu değildir. Tüm hukuksal bildirimleriniz/sorunlarınız/istekleriniz ve şikayetleriniz için İletişim panelinden bizlere ulaşabilirsiniz, Forumana.com yönetimi en geç "3" iş günü içerisinde dönüş yapacaktır. Platformumuz; kişilik ve telif hakları korunumu, illegal paylaşım ve korsanla mücadele konusunda yetkililere yardımcı olmayı ilke edinmiştir.

Forum, Forumlar, Forum Sitesi, Etiket, Sitemap, Arşiv