Forumana.com, Forum, Forum Sitesi, Forumlar

Forum KayıtForum Kayıt ForumForum OyunlarOyunlar MesajlarMesajlar GruplarGruplar Üye GruplarıYönetim RadyoFM DinleRadyoFM TwitterTwitter FacebookFacebook İletişimİletişim
 


Forum Forumlar Forum Sitesi Forum Grup Forum Albüm Forumları Okudum
Go Back   Forumana.Com - Forum, Forumlar, Forum Sitesi Eğitim & Öğretim Kariyer & Kişisel Gelişim

Satış Ekibinin Performansı Nasıl Artırılır?

 Kariyer & Kişisel Gelişim forumunda yer alan Satış Ekibinin Performansı Nasıl Artırılır? konusu, Satış Ekibinin Performansı Nasıl Artırılır? Satış Ekibinin Performansı Nasıl Artırılır? Kârı yüksek olan işletmelerin başarılı bir satış ekibine sahip olduğu anlamına gelir. İşletmenin kar etmesinin sebebi de budur. Bu nedenle ...



Yeni Konu aç Cevapla
 
Seçenekler Stil
Alt 16-Ağustos-2015, 13:39   #1 (permalink)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
Standart Satış Ekibinin Performansı Nasıl Artırılır?

Satış Ekibinin Performansı Nasıl Artırılır?

Kârı yüksek olan işletmelerin başarılı bir satış ekibine sahip olduğu anlamına gelir. İşletmenin kar etmesinin sebebi de budur. Bu nedenle satış bölümü işletmenin en önemli bölümüdür. Bundan dolayı satış ekibinin performansına olumlu etkiler oluşturacak çalışmalar yapılmaktadır. Bu çalışmaların neler olduğunu sizinle paylaşacağız.

Satış sektöründe müşteriyle birebir iletişim kuran kişiler satış ekibi olduğundan, satış ekibinin motivasyonu yüksek olmalıdır. Bu konuda en büyük pay işletme yönetimine düşer. Yönetim satış ekibinin motivasyonunu arttıracak konulara yoğunlaşmalıdır. Örneğin; ödül sistemi koymak gibi. Ödül her insanın olduğu gibi satış bireyinin de gururunu okşar ve motive eder. Ödüle ulaşmaya çalışan kişi beraberinde başarıyı getirir.

İşletme ettiği karın küçük bir kısmını (prim) da olsa kara sebep olan kişiye verirse, satışçı devamını getirecektir. Satış sektöründe, ekip içindeki rekabetin karlılığı arttıracağı yönünde yönetim sistemleri gelişmektedir. Bu aslında kısa süreli karlılığı sağlamaktadır. Çünkü bu rekabet ekip içinde huzursuzluğa sebep olmakta, satışçı bir süre sonra mutsuz bir şekilde çalışmaya başlamaktadır. Bu etkili bir yönetim şekli değildir. İşyerindeki huzur en önemli motivasyon şeklidir.

Diğer bir önemli nokta satış personelinin emeğinin karşılığının verilmesidir. Verilmemesi büyük bir motive düşürücü etkendir. Hiç kimse sonunda karşılığını alamayacağını bildiği konuda başarı gösteremez, emek harcamaz. Birçok yönetici sadece kara, paraya önem vermekte, insana (personele) değer vermemektedir. Değer verilmediğini gören personelin motivasyonunun yüksek olmasının olasılığı yoktur. İyi bir satış için en önemli nokta bilgidir. Satış ekibi satacağı, diğer bir deyişle pazarlayacağı ürün ya da hizmet hakkında ne kadar çok bilgi sahibi olursa o kadar başarılı olur. Bu başarılar satış ekibinin motivasyonunu arttırır. Bu yüzden satış ekibine iyi bir eğitim verilmeli ve eğitim konusunda yenilikçi yöntemler belirlenmelidir.

Sadece satış sektöründe değil, hayatımızın her alanında gözlemlediğimiz bir gerçek vardır: Mutlu olmayan kişi mutlu edemez. Maddi yönden mutlu olan kişi başarılı satış yapacağından yönetimi de mutlu edecektir. Maddi açıdan tatmin olmamış bir satış ekibi güler yüz ile satış yapamaz. Bu durumda satış konusunda çok önemlidir.





» Satış Ekibinin Performansı Nasıl Artırılır? - www.forumana.com

  Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu aç Cevapla

Yukarıdaki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.

Etiketler
artirilir, ekibinin, nasil, performansi, satis


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:51.

Forum Künyemiz
Uyarı

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2011 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
Açılış Tarihi : 05.12.2011
Kuruluş Tarihi : 20.11.2011
Hazırlayan & Tasarlayan : Forumana.com
 

Sosyal paylaşım platformu olan Forumana.com sitemizde, kullanıcılar 5651 sayılı kanunun ilgili maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan sorumludur, kullanıcı kaynaklı herhangi bir durumdan Forumana.com sitesi sorumlu değildir. Tüm hukuksal bildirimleriniz/sorunlarınız/istekleriniz ve şikayetleriniz için İletişim panelinden bizlere ulaşabilirsiniz, Forumana.com yönetimi en geç "3" iş günü içerisinde dönüş yapacaktır. Platformumuz; kişilik ve telif hakları korunumu, illegal paylaşım ve korsanla mücadele konusunda yetkililere yardımcı olmayı ilke edinmiştir.

Forum, Forumlar, Forum Sitesi, Etiket, Sitemap, Arşiv