Forumana.com, Forum, Forum Sitesi, Forumlar

Forum KayıtForum Kayıt ForumForum OyunlarOyunlar MesajlarMesajlar GruplarGruplar Üye GruplarıYönetim RadyoFM DinleRadyoFM TwitterTwitter FacebookFacebook İletişimİletişim
 


Forum Forumlar Forum Sitesi Forum Grup Forum Albüm Forumları Okudum
Go Back   Forumana.Com - Forum, Forumlar, Forum Sitesi Hayatın İçinden Motorlu Araçlar

Motorda V kayışı

 Motorlu Araçlar forumunda yer alan Motorda V kayışı konusu, Motorda V kayışı Motorda V kayışı Motorda V kayışı Araçlarda; elektriğin üretilmesinde, klimanın çalışmasında, motorun soğumasında, direksiyonun dönmesinde aktif rol oynayan V kayışı, zamanında değiştirilmezse istenmeyen sonuçlarla karşılaşabilir hatta yolda ...



Yeni Konu aç Cevapla
 
Seçenekler Stil
Alt 06-Ağustos-2016, 11:27   #1 (permalink)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
Standart Motorda V kayışı

Motorda V kayışı

Motorda V kayışı
Araçlarda; elektriğin üretilmesinde, klimanın çalışmasında, motorun soğumasında, direksiyonun dönmesinde aktif rol oynayan V kayışı, zamanında değiştirilmezse istenmeyen sonuçlarla karşılaşabilir hatta yolda kalabilirsiniz.
Otomobil teknolojisi geliştikçe, arkadan itişli aktarma yapısı, birçok markada yerini önden çekişliye bıraktı. Yani boyuna yerleştirilen motor, günümüzde birçok otomobilde enine olarak görev yapıyor. Böylece V kayışı da aracın motor kaputunun içinde saklanırcasına alt bölgelere inerken eski otomobillerdeki kadar dikkat çekmez oldu. Ayrıca bu parçanın geçmişe göre daha uzun ömürlü olması onun iyiden iyiye unutulmasına neden oldu.
V kayışı kopmadan önce sürücüsünü alışık olmadık sesler çıkartarak tehlikeyi hissettirir. V kayışının bu uyarılarının altında; yıpranan dişler, yan yüzeyin aşınmalar yatar ve sırt bölgelerde de kırılmalar meydana gelir. Böylece V kayışı zamanla özelliğini kaybeder. Esnekliğini kaybeden bu parça krank milinden aldığı hareketi alternatöre, klima motoruna, hidrolik direksiyon pompasına ve soğutma sistemi pompasına iletirken bunların kasnaklarının dönüş balansını etkiler.

Alternatör, klima motoru gibi pahalı parçaların arızalanmasına da neden olur. Araç hareket halindeyken, V kayışı koparsa; alternatör elektrik ihtiyacını karşılayamaz, çalışmayan soğutma sistemi pompası motorun hararet yapmasına neden olur. Eski araçlarda uygulanan kasnaklar arasına kadın çorabı veya sert bir ip bağlama yöntemleri günümüz araçlarında neredeyse imkansız. V kayışının kopmasının dışında, ideal sıkılıkta olmaması motor için risk taşır.
Servis, küçük bir cihaz kullanarak doğru bir kontrol yapar. V kayışının değişimini, konusunda uzman kişiler yapmalıdır. V kayışındaki
kanalların temiz tutmak için temizleyici spreyler, kullanmanızı tavsiye ederiz





» Motorda V kayışı - www.forumana.com

  Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu aç Cevapla

Yukarıdaki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.

Etiketler
kayisi, motorda


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:57.

Forum Künyemiz
Uyarı

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2011 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
Açılış Tarihi : 05.12.2011
Kuruluş Tarihi : 20.11.2011
Hazırlayan & Tasarlayan : Forumana.com
 

Sosyal paylaşım platformu olan Forumana.com sitemizde, kullanıcılar 5651 sayılı kanunun ilgili maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan sorumludur, kullanıcı kaynaklı herhangi bir durumdan Forumana.com sitesi sorumlu değildir. Tüm hukuksal bildirimleriniz/sorunlarınız/istekleriniz ve şikayetleriniz için İletişim panelinden bizlere ulaşabilirsiniz, Forumana.com yönetimi en geç "3" iş günü içerisinde dönüş yapacaktır. Platformumuz; kişilik ve telif hakları korunumu, illegal paylaşım ve korsanla mücadele konusunda yetkililere yardımcı olmayı ilke edinmiştir.

Forum, Forumlar, Forum Sitesi, Etiket, Sitemap, Arşiv