Forumana.com, Forum, Forum Sitesi, Forumlar

Forum KayıtForum Kayıt ForumForum OyunlarOyunlar MesajlarMesajlar GruplarGruplar Üye GruplarıYönetim RadyoFM DinleRadyoFM TwitterTwitter FacebookFacebook İletişimİletişim
 


Forum Forumlar Forum Sitesi Forum Grup Forum Albüm Forumları Okudum
Go Back   Forumana.Com - Forum, Forumlar, Forum Sitesi Hayatın İçinden Motorlu Araçlar

Altı Zamanlı Motor

 Motorlu Araçlar forumunda yer alan Altı Zamanlı Motor konusu, Altı Zamanlı Motor Altı Zamanlı Motor Altı zamanlı motor, dört zamanlı motoru dayalı içten yanmalı motorun bir türüdür, ancak ek karmaşıklığı amaçlanan ile daha verimli hale ve emisyonları azaltmak için. ...



Yeni Konu aç Cevapla
 
Seçenekler Stil
Alt 10-Ağustos-2016, 13:11   #1 (permalink)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
Standart Altı Zamanlı Motor

Altı Zamanlı Motor

Altı zamanlı motor, dört zamanlı motoru dayalı içten yanmalı motorun bir türüdür, ancak ek karmaşıklığı amaçlanan ile daha verimli hale ve emisyonları azaltmak için. Altı-zamanlı motor İki tür 1890'lardan beri geliştirilmiştir:

Birinci yaklaşımda, motor dört zamanlı Otto çevrimi veya dizel çevrimi kayıp ısıyı yakalar ve aynı silindir içinde pistonun ek bir güç ve egzoz inme güç için kullanır, tek piston tasarımı çağırdı. Tasarımlar ek güç inme için çalışma sıvısı olarak buhar veya hava birini kullanın. Altı zamanlı motor bu tür pistonlar gidip yakıtın her enjeksiyon için üç kez aşağı. Yakıtla biri, buhar veya hava ile diğer: iki güç vuruşları vardır.

Zıt piston tasarımı denilen ikinci yaklaşım, böylece döngü başına altı pistonlu hareketleri vererek, ana piston yarısı konjonktürel hızında hareket her silindirin ikinci zıt piston kullanır. İşlevsel olarak, ikinci piston, geleneksel bir motoru bir valf mekanizması yerine, aynı zamanda sıkıştırma oranı artar.

Motor Tipleri

Tek Pistonlu Tasarımlar

Bu tasarımlar geleneksel iki veya dört zamanlı motoru gibi, silindir başına tek piston kullanın. Ikinci bir non-patlayıcı akışkan odası içine enjekte edilir, ve yanma ile oluşan artık ısı bir ikinci çıktı inme, ardından ikinci bir güç stroku için genişletme neden olur.

Griffin altı zamanlı motor

1883 yılında, Küvet merkezli mühendis Samuel Griffin buhar ve gaz motorlarının kurulu üreticisi oldu. O içten yanmalı motor üretmek istediğini, ancak Otto patent lisanslama ücreti ödemeden. Onun çözümü, bir "patent slayt vanası" ve bunu kullanarak bir tek etkili altı zamanlı motor geliştirmekti. 1886 itibariyle, İskoç buharlı lokomotif üreticisi Dick, Kerr & Co. büyük petrol motorları bir geleceği gördü ve Griffin patent lisanslı. Bu isim "Kilmarnock" adı altında satılan çift etkili, tandem motorları ve idi. Griffin motor için önemli bir pazar onlar mutlu sonra aniden almak için güçlü olmak, uzun süre ışık çalışan için bir itibar geliştirdi elektrik üretimi, oldu iktidar için büyük bir talep kadar. Onların büyük ağır inşaat mobil kullanım için bunları uygun değildi, ama onlar petrol ağır ve daha ucuz notlar yazma yeteneğine idi. "Griffin Simplex" anahtar prensip yakıt püskürtülür içine ısıtılmış egzoz ceketli dış vapouriser oldu. Sıcaklık(288 °C) civarında gerçekleşti, fiziksel yağı vapourise yeterli değil kimyasal yıkmak için. Bu fraksiyonel damıtma ağır yağ yakıtların, vapouriser dışarı ayıran kullanılamaz katran ve asfalt kullanımını destekledi. Sıcak ampul Kontak Griffin "Catathermic Ateşleyicisi", yanma odasına bağlı bir küçük izole boşluğu olarak adlandırılır, hangi kullanılmıştır. püskürtme enjektörü yağı için halka şeklinde bir kaplama ile çevrelenmiş, hava beslemesi için ayarlanabilir bir iç meme vardı, hem yağ ve hava 20 £ / in2 (138 kPa) basınçta girmesini ve valinin düzenlenir.Griffin Sadece Griffin altı zamanlı motor bilinen iki örneği hayatta 1923 yılında iş dışarı gitti. Bir Anson Motor Müzesi'nde bulunmaktadır. Diğer 1885 yılında Bilim ve Teknoloji Birmingham Müzesi oldu birkaç yıl inşa edildi, ancak 2007 yılında Bath ve at Work of Bath Müzesi'ne döndü.

Dyer 6 Zamanlı Motoru

Leonard Dyer, Crower tasarımına çok benzer 1915 yılında altı zamanlı içten yanmalı motor su enjeksiyon icat etti. Bir düzine daha benzer patent beri yayımlanmıştır.

Gerekli Hiçbir soğutma sistemi Tipik bir motorun yakıt tüketimini artırır Saf su kaynağı ikinci güç stroku için ortam olarak hareket etmek gerekir. Buhar genişleme ek güç ayıklar.





» Altı Zamanlı Motor - www.forumana.com

  Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu aç Cevapla

Yukarıdaki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.

Etiketler
alti, motor, zamanli


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:36.

Forum Künyemiz
Uyarı

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2011 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
Açılış Tarihi : 05.12.2011
Kuruluş Tarihi : 20.11.2011
Hazırlayan & Tasarlayan : Forumana.com
 

Sosyal paylaşım platformu olan Forumana.com sitemizde, kullanıcılar 5651 sayılı kanunun ilgili maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan sorumludur, kullanıcı kaynaklı herhangi bir durumdan Forumana.com sitesi sorumlu değildir. Tüm hukuksal bildirimleriniz/sorunlarınız/istekleriniz ve şikayetleriniz için İletişim panelinden bizlere ulaşabilirsiniz, Forumana.com yönetimi en geç "3" iş günü içerisinde dönüş yapacaktır. Platformumuz; kişilik ve telif hakları korunumu, illegal paylaşım ve korsanla mücadele konusunda yetkililere yardımcı olmayı ilke edinmiştir.

Forum, Forumlar, Forum Sitesi, Etiket, Sitemap, Arşiv