Forumana.com, Forum, Forum Sitesi, Forumlar

Forum KayıtForum Kayıt ForumForum OyunlarOyunlar MesajlarMesajlar GruplarGruplar Üye GruplarıYönetim RadyoFM DinleRadyoFM TwitterTwitter FacebookFacebook İletişimİletişim
 


Forum Forumlar Forum Sitesi Forum Grup Forum Albüm Forumları Okudum
Go Back   Forumana.Com - Forum, Forumlar, Forum Sitesi Erkekce Vücut Geliştirme & Body

En İyi Kardiyo Egzersizi; Koşu

 Vücut Geliştirme & Body forumunda yer alan En İyi Kardiyo Egzersizi; Koşu konusu, En İyi Kardiyo Egzersizi; Koşu En İyi Kardiyo Egzersizi; Koşu Koşu bandlarında onlarca insan koşu bandı üzerinde saatlerini boşa harcamıyor. Kardiyo egzersizleri içinde koşu bambaşka bir yere sahiptir. Ne de ...



Yeni Konu aç Cevapla
 
Seçenekler Stil
Alt 08-Şubat-2014, 21:27   #1 (permalink)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
Tamir Çark En İyi Kardiyo Egzersizi; Koşu

En İyi Kardiyo Egzersizi; Koşu

Koşu bandlarında onlarca insan koşu bandı üzerinde saatlerini boşa harcamıyor.


Kardiyo egzersizleri içinde koşu bambaşka bir yere sahiptir. Ne de olsa koşu bandı 30 dakika koşarak 350-400 kalori (kişinin metabolizmasına göre değişir) harcayabilirsiniz. Tabii doğru koşarsanız bu değeri yukarılara taşıyabilirsiniz. İşte koşu abdu üzerinde daha uzun süre koşmanızı sağlayacak teknikler.

1. Gövdenizi dik tutun
Koşu bandında gövdenizi öne yatırmamaya dikkat etmelisiniz. Bant zaten ayaklarınızı geriye doğru çeker. Sizin göreviniz ayağınızı bandın desteğinden kurtarmak ki düşmeyesiniz. Bant ayaklarınızı geri götürmeden siz ayaklarınızı yerden kaldırmalısınız.

2. Cool-down’u önemseyin
İşte bu kardiyo egzersizinde en çok atlanan noktalardan biri; Vücudunuzu fizyolojik ve psikolojik olarak tekrar normal değerlere döndürmek için koşu bandı seansının cool-down bölümü önemli bir rol oynar. Beş on dakikalık yavaş tempoda yapılan bir koşu ve sonrasında yapacağınız esneme hareketleri kaslarınızı rahatlatacaktır.

3. Dizlere dikkat
Koşu bandında koşarken bacaklarınız hiçbir zaman tamamen gergin duruma gelmemelidir. Dizlerinizin hep kırık olmasına koşu boyunca dikkat edin. Ne kendinizin ne de altınızda akan bandın bacaklarınızı gergin duruma getirmesine izin vermeyin.

4. Ayaklarınızı fazla öne atmayın
kardiyo egzerisi yapacağım diye, koşu bandında uzun adımlarla koşmanızın bir faydası yoktur. Ayaklarınız bacaklarınızın hizasından sadece biraz daha önde olsun. Zaten altınızdan akan bant sizin adım uzunluğunuzu belirler.

5. Sıfır eğimde koşmayın
Koşu bandında hedefiniz düz bir zeminde koşmak olsa bile eğimi yüzde 1-3 arasına ayarlayın. Bu sayede açık havada ve düz zeminde koşarkenki şartları sağlamış olursunuz.





» En İyi Kardiyo Egzersizi; Koşu - www.forumana.com

  Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu aç Cevapla

Yukarıdaki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.

Etiketler
egzersizi, iyi, kardiyo, kosu


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:44.

Forum Künyemiz
Uyarı

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2011 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
Açılış Tarihi : 05.12.2011
Kuruluş Tarihi : 20.11.2011
Hazırlayan & Tasarlayan : Forumana.Com
 

Sosyal paylaşım platformu olan Forumana.Com sitemizde, kullanıcılar 5651 sayılı kanunun ilgili maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan sorumludur, kullanıcı kaynaklı herhangi bir durumdan Forumana.Com sitesi sorumlu değildir. Tüm hukuksal bildirimleriniz/sorunlarınız/istekleriniz ve şikayetleriniz için İletişim panelinden bizlere ulaşabilirsiniz, Forumana.Com yönetimi en geç "3" iş günü içerisinde dönüş yapacaktır. Platformumuz; kişilik ve telif hakları korunumu, illegal paylaşım ve korsanla mücadele konusunda yetkililere yardımcı olmayı ilke edinmiştir.

Forum, Forumlar, Forum Sitesi, Etiket, Sitemap, Arşiv