Forumana.com, Forum, Forum Sitesi, Forumlar

Forum KayıtForum Kayıt ForumForum OyunlarOyunlar MesajlarMesajlar GruplarGruplar Üye GruplarıYönetim RadyoFM DinleRadyoFM TwitterTwitter FacebookFacebook İletişimİletişim
 


Forum Forumlar Forum Sitesi Forum Grup Forum Albüm Forumları Okudum
Go Back   Forumana.Com - Forum, Forumlar, Forum Sitesi Erkekce Vücut Geliştirme & Body

Kaslandıran Fitness İpuçları

 Vücut Geliştirme & Body forumunda yer alan Kaslandıran Fitness İpuçları konusu, Kaslandıran Fitness İpuçları Kaslandıran Fitness İpuçları Vücut geliştirmeye başladı 16 ayda kendini baştan yarattı. Siz de onun gibi kas geliştirmek ister misiniz? O halde vücut geliştirme hikayesine beraber bir göz ...



Yeni Konu aç Cevapla
 
Seçenekler Stil
Alt 08-Şubat-2014, 22:36   #1 (permalink)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
Tamir Çark Kaslandıran Fitness İpuçları

Kaslandıran Fitness İpuçları

Vücut geliştirmeye başladı 16 ayda kendini baştan yarattı.


Siz de onun gibi kas geliştirmek ister misiniz? O halde vücut geliştirme hikayesine beraber bir göz atalım ve fitness ipuçlarını öğrenelim. 25 yaşındaki Özgür Mustafa Geldeç, forma girmeye karar verdiğinde, kendi tabiri ile 65 kilogram ağırlığında ‘orta halli’ birisiydi. Amacı, Men’s Health sayfalarındaki fitness modelleri gibi dikkat çekici olmaktı. Bunun için yüzde 22,5 olan yağ oranını düşürmesi ve ardından kas kütlesini artırması gerektiğini biliyordu. 16 ay içerisinde doğru antrenman ve beslenme programıyla 75 kilograma çıktı ve yağ oranını yüzde sekize indirdi. Şimdi sözü Özgür Mustafa Geldeç’e bırakıyoruz.

Hacimlenme dönemi
Antrenman sürecim iki dönemden oluştu. İlki yaklaşık 12 ay süren hacimlenme ve onu takiben yaklaşık dört ay süren definasyon dönemi. Bu iki dönem içerisinde bambaşka antrenman metotlarını, bambaşka egzersizleri takip ettim. Hacimlenme döneminde haftada dört gün ağırlık, iki günse kardiyo çalıştım. Mümkün olduğu kadar temel hareketlere odaklandım. Yani göğüs çalışıyorsam, bench pres ve eğimli pres egzersizlerini yaptım. Dambıl fly ya da kablo cross gibi egzersizleri definasyon dönemine bıraktım. Tekrar sayılarını az, ağırlıkları yüksek tuttum. Örneğin bench pres egzersizini yaparken 160 kg ile iki tekrar, squat yaparken 170 kg ile dört tekrar yapıyordum. Kasları daha fazla yormak için genelde piramit ya da ters piramit sistemiyle çalıştım.

Definasyon dönemi
Definasyon döneminde süper setler ve dev setler yaptım. Örneğin en sevdiğim süper setlerden bir tanesi, üst göğüs yana açış, düz yana açış ve kablo cross egzersizlerini art arda yaptığım göğüs süper setiydi. Her egzersizi 15 tekrardan toplam dört set yapıyordum. Definasyon döneminde kardiyo antrenmanının sıklığını artırdım. Sabah aç karnına 40 dakika ve ağırlık antrenmanının ardından 30 dakika bisiklete bindim. Dizlerime zarar vereceğini düşündüğüm için hiç koşmadım.


Beslenme düzeni
Değişmeye karar verdiğim günden itibaren yetenekli bir aşçı oldum. Hamburger ya da pizza tarzı fast food’dan uzak durdum. Hatta dışarıda yemek yemeyi olduğu gibi bıraktım. İnsanlar forma girememesini hep bahanelere bağlar. “Bayramda kilo aldım, tatil bana yaramadı, şu aralar arkadaşlarla çok geziyorum” derler. Benim hayatımda bu bahanelere yer yok. Nereye gidersem gideyim her zaman kendi yemeğimi yapıyorum. Sabahları yulaf haşlamak, yumurta kaynatmak, öğlenleri ton balıklı salata hazırlamak için ‘master chef’ olmanıza gerek yok. Hatta size sıklıkla hazırladığım bir salata tarifini verebilirim: Tere, semizotu, roka ve marulu doğrayın. Üzerine suda 10 dakika haşladığınız brokolileri ekleyin. Lezzetlendirmek için ceviz, kırmızı biber ile zeytinyağı ya da zevkinize göre yoğurt koyabilirsiniz. Besin takviyesi olarak Optimum Nutrition %100 Whey proteini ve Multipower BCAA kullandım.





» Kaslandıran Fitness İpuçları - www.forumana.com

  Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu aç Cevapla

Yukarıdaki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.

Etiketler
fitness, ipuclari, kaslandiran


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:47.

Forum Künyemiz
Uyarı

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2011 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
Açılış Tarihi : 05.12.2011
Kuruluş Tarihi : 20.11.2011
Hazırlayan & Tasarlayan : Forumana.Com
 

Sosyal paylaşım platformu olan Forumana.Com sitemizde, kullanıcılar 5651 sayılı kanunun ilgili maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan sorumludur, kullanıcı kaynaklı herhangi bir durumdan Forumana.Com sitesi sorumlu değildir. Tüm hukuksal bildirimleriniz/sorunlarınız/istekleriniz ve şikayetleriniz için İletişim panelinden bizlere ulaşabilirsiniz, Forumana.Com yönetimi en geç "3" iş günü içerisinde dönüş yapacaktır. Platformumuz; kişilik ve telif hakları korunumu, illegal paylaşım ve korsanla mücadele konusunda yetkililere yardımcı olmayı ilke edinmiştir.

Forum, Forumlar, Forum Sitesi, Etiket, Sitemap, Arşiv