Forumana.com, Forum, Forum Sitesi, Forumlar

Forum KayıtForum Kayıt ForumForum OyunlarOyunlar MesajlarMesajlar GruplarGruplar Üye GruplarıYönetim RadyoFM DinleRadyoFM TwitterTwitter FacebookFacebook İletişimİletişim
 


Forum Forumlar Forum Sitesi Forum Grup Forum Albüm Forumları Okudum
Go Back   Forumana.Com - Forum, Forumlar, Forum Sitesi Erkekce Vücut Geliştirme & Body

Boyut Tabii Ki Önemlidir

 Vücut Geliştirme & Body forumunda yer alan Boyut Tabii Ki Önemlidir konusu, Boyut Tabii Ki Önemlidir Boyut Tabii Ki Önemlidir Hedefiniz daha büyük kaslar mı? O halde doğru yerdesiniz… Hepimizin amacı tatile kadar daha kaslı hale gelmek. O halde yaptığınız antrenman programı ...



Yeni Konu aç Cevapla
 
Seçenekler Stil
Alt 09-Şubat-2014, 00:08   #1 (permalink)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
Tamir Çark Boyut Tabii Ki Önemlidir

Boyut Tabii Ki Önemlidir

Hedefiniz daha büyük kaslar mı? O halde doğru yerdesiniz…

Hepimizin amacı tatile kadar daha kaslı hale gelmek. O halde yaptığınız antrenman programı işe yaramayan egzersizlerden değil, kas geliştirme hareketlerinden ibaret olmalı. Mesela bu antrenman programı gibi. Her erkeğin ilk geliştirmek istediği kas grupları bellidir: göğüs, omuz ve kol kasları. Bu antrenman bunu sağlamanın yanı sıra sırt ve bacak kaslarınızı da ciddi oranda güçlendirecek ve büyütecek. Hadi şimdi antrenman programına ve birbirinden zor kas geliştirme hareketlerine bakalım.

TALİMATLAR
Her iki antrenmanı da (A ve B) haftada ikişer kere yapın ve iki antrenman yaptıktan sonra mutlaka bir gün dinlenin. Örneğin, Pazartesi A, Salı B antrenmanını yaptıktan sonra Çarşamba günü dinlenin ve Perşembe A, Cuma B antrenmanlarını yapın. Eğer kaslarınızda ağrı hissediyorsanız fazladan bir gün dinlenebilirsiniz. Antrenmana başlamadan önce 10 dakika ısının ve hareketleri gösterilen sırada yapın. Her setten sonra diğer sete geçmek için gücünüzü tamamen toplayana kadar bekleyin. Beş tekrarlı setlerde üç dakika, diğerlerindeyse 1,5 dakika yeterli olacaktır. Merkez bölgesini çalıştıran hareketlerden birini programdan önce ya da sonra yapmayı unutmayın.





» Boyut Tabii Ki Önemlidir - www.forumana.com

  Alıntı ile Cevapla
Alt 09-Şubat-2014, 00:09   #2 (permalink)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
Standart Cevap: Boyut Tabii Ki Önemlidir

1.Gün Antrenmanı

Bench Press


Nasıl Yapılır: Bir halteri üstten tutuşla kavrayın. Elleriniz omuz genişliğinde açık olsun. Göğsünüze kadar indirin ve kollarınız gergin olana kadar yukarı kaldırın.

Maksimum ağırlığınızın yüzde 75'iyle beş tekrardan üç ısınma seti yapın. Daha sonra bir tekrar kaldırabileceğiniz maksimum ağırlığın yüzde 85'iyle beş tekrardan dört set yapın.





» Boyut Tabii Ki Önemlidir - www.forumana.com

  Alıntı ile Cevapla
Alt 09-Şubat-2014, 00:10   #3 (permalink)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
Standart Cevap: Boyut Tabii Ki Önemlidir

Barfiks


Nasıl Yapılır: Bir barfiks barına elleriniz omuz genişliğinde açık olacak şekilde alttan tutuşla kavrayarak asılın. Kollarınız gergin olsun. Bu başlangıç pozisyonunuz. Kendinizi yukarı çekerek göğsünüzü bara değdirin. Bir saniye duraklayın ve iki saniyelik bir sürede başlangıç pozisyonuna dönün.

Bu hareketi 6 tekrardan 4 set olarak yapın.





» Boyut Tabii Ki Önemlidir - www.forumana.com

  Alıntı ile Cevapla
Alt 09-Şubat-2014, 00:11   #4 (permalink)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
Standart Cevap: Boyut Tabii Ki Önemlidir

Dip


Nasıl Yapılır: Bir dip istasyonuna geçin. Dizleriniz kırık, kollarınız gergin olsun. Dirseklerinizi 90 derecelik bir açı oluşturana kadar kırarak vücudunuzu yere yaklaştırın ve tekrar başlangıç pozisyonuna dönün.

Bu hareketi 8 tekrardan 3 set yapın.





» Boyut Tabii Ki Önemlidir - www.forumana.com

  Alıntı ile Cevapla
Alt 09-Şubat-2014, 00:12   #5 (permalink)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
Standart Cevap: Boyut Tabii Ki Önemlidir

Halterle Curl


Nasıl Yapılır: Bir halteri kollarınız gergin, elleriniz omuz genişliğinde açık olacak şekilde alttan tutuşla kavrayın ve üst bacaklarınızın hizasında tutun. Dirseklerinizi vücudunuza yakın tutarak curl hareketi yapın halteri omuz seviyenize kadar kaldırın. Daha sonra tekrar başlangıç pozisyonuna dönün.

Bu hareketi 8 tekrardan 3 set yapın





» Boyut Tabii Ki Önemlidir - www.forumana.com

  Alıntı ile Cevapla
Alt 09-Şubat-2014, 00:12   #6 (permalink)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
Standart Cevap: Boyut Tabii Ki Önemlidir

Kabloyla triseps extension


Nasıl Yapılır: Bir kablo istasyonunun üst bölümüne yerleştirilmiş olan bir halatın iki ucunu iki elinizle kavrayın. Kollarınız 90 derecelik bir açı oluşturmalı. Şimdi kollarınızın üst bölümünü oynatmadan halata aşağıya götürün ve tekrar başlangıç pozisyonuna dönün.

Bu hareketi 15 tekrardan 2 set yapın





» Boyut Tabii Ki Önemlidir - www.forumana.com

  Alıntı ile Cevapla
Alt 09-Şubat-2014, 00:14   #7 (permalink)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
Standart Cevap: Boyut Tabii Ki Önemlidir

2.Gün Antrenmanı

Deadlift


Nasıl Yapılır: Dizlerinizi kırarak ve belinizden aşağı sarkarak yerde duran halteri üstten tutuşla kavrayın. Kollarınız, bacaklarınızın hemen dış tarafında olmalı. Şimdi belinizi öne alarak halterle birlikte doğrulun ve tekrar başlangıç pozisyonuna dönün.

Maksimum ağırlığınızın yüzde 75’iyle beş tekrardan üç ısınma seti yapın. Daha sonra bir tekrar kaldırabileceğiniz maksimum ağırlığın yüzde 85’iyle beş tekrardan dört set yapın.





» Boyut Tabii Ki Önemlidir - www.forumana.com

  Alıntı ile Cevapla
Alt 09-Şubat-2014, 00:14   #8 (permalink)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
Standart Cevap: Boyut Tabii Ki Önemlidir

Dambılla stepup


Nasıl Yapılır: İki elinize birer dambıl alın ve sol ayağınızı sehpanın üzerine koyun. Sol topuğunuzun güç alarak sehpanın üzerine çıkın. Daha sonra iki saniyelik bir sürede sağ ayağınızın üzerinde yere geri inin. Bütün tekrarlar bittikten sonra aynısını diğer ayağınızla tekrarlayın.

Bu hareketi 6 tekrardan 3 set yapın.





» Boyut Tabii Ki Önemlidir - www.forumana.com

  Alıntı ile Cevapla
Alt 09-Şubat-2014, 00:15   #9 (permalink)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
Standart Cevap: Boyut Tabii Ki Önemlidir

Halterle kalça kaldırma


Nasıl Yapılır: Kürek kemikleriniz bir sehpaya dayalı, dizleriniz kırık ve ayaklarınız yerde olacak şekilde yere oturun. Bel hizanızda üzerinize bir halter alın. Bu başlangıç pozisyonunuz. Kalçalarınızı sıkın ve belinizi vücudunuz omuzlarınızdan dizinize düz bir çizgi oluşturacak şekilde kaldırın ve tekrar başlangıç pozisyonuna dönün.

Bu hareketi 8 tekrardan 3 set yapın.





» Boyut Tabii Ki Önemlidir - www.forumana.com

  Alıntı ile Cevapla
Alt 09-Şubat-2014, 00:15   #10 (permalink)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
Standart Cevap: Boyut Tabii Ki Önemlidir

Sırt extension


Nasıl Yapılır: Bir sırt extension istasyonuna yerleşin ve gövdenizi bacaklarınızla 90 derecelik bir açı oluşturacak şekilde yere yaklaştırın. Bu sırada elleriniz göğsünüzün üzerinde olsun. Daha sonra vücudunuz düz bir çizgi oluşturacak şekilde geri kalkın ve bu şekilde 3 saniye bekleyin.

Bu hareketi 8 tekrardan 3 set yapın.





» Boyut Tabii Ki Önemlidir - www.forumana.com

  Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu aç Cevapla

Yukarıdaki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.

Etiketler
boyut, onemlidir, tabii


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:51.

Forum Künyemiz
Uyarı

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2011 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
Açılış Tarihi : 05.12.2011
Kuruluş Tarihi : 20.11.2011
Hazırlayan & Tasarlayan : Forumana.Com
 

Sosyal paylaşım platformu olan Forumana.Com sitemizde, kullanıcılar 5651 sayılı kanunun ilgili maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan sorumludur, kullanıcı kaynaklı herhangi bir durumdan Forumana.Com sitesi sorumlu değildir. Tüm hukuksal bildirimleriniz/sorunlarınız/istekleriniz ve şikayetleriniz için İletişim panelinden bizlere ulaşabilirsiniz, Forumana.Com yönetimi en geç "3" iş günü içerisinde dönüş yapacaktır. Platformumuz; kişilik ve telif hakları korunumu, illegal paylaşım ve korsanla mücadele konusunda yetkililere yardımcı olmayı ilke edinmiştir.

Forum, Forumlar, Forum Sitesi, Etiket, Sitemap, Arşiv