Forumana.com, Forum, Forum Sitesi, Forumlar

Forum KayıtForum Kayıt ForumForum OyunlarOyunlar MesajlarMesajlar GruplarGruplar Üye GruplarıYönetim RadyoFM DinleRadyoFM TwitterTwitter FacebookFacebook İletişimİletişim
 


Forum Forumlar Forum Sitesi Forum Grup Forum Albüm Forumları Okudum
Go Back   Forumana.Com - Forum, Forumlar, Forum Sitesi Erkekce Vücut Geliştirme & Body

Farklı Hedefler Tek Hareket

 Vücut Geliştirme & Body forumunda yer alan Farklı Hedefler Tek Hareket konusu, Farklı Hedefler Tek Hareket Farklı Hedefler Tek Hareket Fitness dünyasının en eski egzersizlerinden squat’ın değişik versiyonlarıyla hedeflerinize daha çabuk ulaşmanız mümkün. Daha fazla kas için Pause Squat Bildiğiniz üzere daha ...



Yeni Konu aç Cevapla
 
Seçenekler Stil
Alt 09-Şubat-2014, 00:26   #1 (permalink)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
Tamir Çark Farklı Hedefler Tek Hareket

Farklı Hedefler Tek Hareket

Fitness dünyasının en eski egzersizlerinden squat’ın değişik versiyonlarıyla hedeflerinize daha çabuk ulaşmanız mümkün.


Daha fazla kas için Pause Squat Bildiğiniz üzere daha fazla kaslanmak için, daha fazla kas lifini çalıştırmanız ve vücudunuza verdiğiniz mikro düzeydeki tahribatı artırmanız gerekiyor. Peki bunu nasıl sağlayacaksınız? Duke Üniversitesi’ndeki araştırmacılar, squat hareketinde hamstring ve kalf kaslarınızın en çok çalıştığı anın, hareketin ortasında yere yaklaşmışken, olduğunu belirledi. İşte pause squat da bu bilimsel gerçek üzerine inşaa edilmiş bir hareket. Omuzlarınızın arkasında bir halter tutun ve üst bacaklarınız yere paralel gelene kadar vücudunuzu aşağı indirin. Bu şekilde 4 saniye kadar bekleyin ve tekrar ayağa kalkın. 10 tekrardan oluşan 2 ya da 3 set yapın. Eğer gücünüz 4 saniye sabit durmanıza yetmiyorsa, bu süreyi (ya da kaldırdığınız ağırlığı) azaltabilirsiniz.

Patlayıcı kuvvet için Jump Squat Yapılan araştırmalar, alt vücut kasları kuvvetli olanların ilerleyen yaşlarda daha sağlıklı kaldığını gösteriyor. Daha kuvvetli kaslar için de daha yüksek ağırlıklarla çalışmanız şart. Tavsiyemiz; aynı zamanda patlayıcı kuvveti de artıran jump squat hareketi. Sadece bir tekrar yapabileceğiniz bir ağırlık belirleyin ve ellerinize bunun %30 daha fazlası olan ağırlıkta iki dumbbell alın. Dumbbell’ları üst bacaklarınızın yanında tutun, avuç içleriniz birbirine baksın. Dizlerinizi hafifçe kırarak squat hareketi yapın ve daha sonra tüm gücünüzle yukarı doğru sıçrayın. Yere iner inmez hareketi tekrarlayarak tekrar sıçrayın. Bu şekilde 5-6 tekrar yapın ve setler arasında 3 dakika dinlenin.





» Farklı Hedefler Tek Hareket - www.forumana.com

  Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu aç Cevapla

Yukarıdaki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.

Etiketler
farkli, hareket, hedefler, tek


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:44.

Forum Künyemiz
Uyarı

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2011 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
Açılış Tarihi : 05.12.2011
Kuruluş Tarihi : 20.11.2011
Hazırlayan & Tasarlayan : Forumana.Com
 

Sosyal paylaşım platformu olan Forumana.Com sitemizde, kullanıcılar 5651 sayılı kanunun ilgili maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan sorumludur, kullanıcı kaynaklı herhangi bir durumdan Forumana.Com sitesi sorumlu değildir. Tüm hukuksal bildirimleriniz/sorunlarınız/istekleriniz ve şikayetleriniz için İletişim panelinden bizlere ulaşabilirsiniz, Forumana.Com yönetimi en geç "3" iş günü içerisinde dönüş yapacaktır. Platformumuz; kişilik ve telif hakları korunumu, illegal paylaşım ve korsanla mücadele konusunda yetkililere yardımcı olmayı ilke edinmiştir.

Forum, Forumlar, Forum Sitesi, Etiket, Sitemap, Arşiv