Forumana.com, Forum, Forum Sitesi, Forumlar

Forum KayıtForum Kayıt ForumForum OyunlarOyunlar MesajlarMesajlar GruplarGruplar Üye GruplarıYönetim RadyoFM DinleRadyoFM TwitterTwitter FacebookFacebook İletişimİletişim
 


Forum Forumlar Forum Sitesi Forum Grup Forum Albüm Forumları Okudum
Go Back   Forumana.Com - Forum, Forumlar, Forum Sitesi Erkekce Vücut Geliştirme & Body

Sizi Kimse Durduramaz

 Vücut Geliştirme & Body forumunda yer alan Sizi Kimse Durduramaz konusu, Sizi Kimse Durduramaz Sizi Kimse Durduramaz Acaba bazı kaslarınızı ihmal mi ediyorsunuz? Üç ufak testle bu sorunun cevabını bulun. Artık aynaya bakmayı bırakın. Zira üstüne düşmeniz gereken kaslar, zaten aynada ...



Yeni Konu aç Cevapla
 
Seçenekler Stil
Alt 09-Şubat-2014, 02:00   #1 (permalink)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
Tamir Çark Sizi Kimse Durduramaz

Sizi Kimse Durduramaz

Acaba bazı kaslarınızı ihmal mi ediyorsunuz?


Üç ufak testle bu sorunun cevabını bulun.

Artık aynaya bakmayı bırakın. Zira üstüne düşmeniz gereken kaslar, zaten aynada göremedikleriniz. Vücudunuzun arka kısmında bulunan bu kaslar, bütün egzersizlerde iyi bir performans sergilemenizi sağlar. Onları yeteri kadar çalıştırmadığınızda sakatlıklara davetiye çıkartırsınız. Bu hataya düşmemek için Antrenör Dan John’ın hazırladığı bu üç testi çözün.

Test 1

20 Swissball leg curl
Sırtüstü yere yatın, baldırlarınızı ve topuklarınızı dizleriniz 45 derecelik bir açıyla kırık olacak şekilde swissball’un üzerine yerleştirin. Kollarınız yanlara doğru açık olsun. Şimdi, belinizi havaya kaldırın ve topuklarınızı çekerek swissball’u kendinize doğru yuvarlayın. Bir saniye duraklayın ve başlangıç pozisyonuna dönün. Bu bir tekrar demek.
Eğer yapamıyorsanız, hamstring kaslarınız zayıf demektir. Bacak arkanızın üst bölümünde bacağınızı uzatmaya ve çevirmeye yardım eden üç farklı kas grubu yer alır. Zayıf hamstring kasları vücudunuzun dengesini bozar. Bu da diz, bel ve sırt sakatlıklarına yol açabilir.
Düzeltme Romanian deadlift egzersizini programınıza ekleyin. Bir antrenman programınızın sonunda sekiz tekrardan üç set olarak Romanian deadlift yapın. Daha sonra da üç set maksimum tekrardan swissball leg curl egzersiziyle antrenmanınızı bitirin.

Test 2

Beş saniye boyunca bat wing
Bir sehpaya sırtüstü uzanın ve iki elinize ağır birer dumbbell alın, dumbbel’ların her biri vücut ağırlığınızın yüzde 25’i kadar olsun. Ağırlıkları göğüs kafesinize doğru götürürken başparmaklarınızın koltuk altlarınıza yakın olmasını sağlayın. Hareketin en üst noktasında kürek kemiklerinizi beş saniye boyunca sıkıştırın ve ağırlıkları indirin.
Eğer bunu yapamıyorsanız, romboid kaslarınız güçsüz demektir. Bu kaslar kürek kemiklerinizle omurganız arasındadır ve göğüs ile kol hareketlerinde aktif rol oynar.
Düzeltme Daha hafif bir ağırlıkla çalışmaya başlayın. Hareketin üst noktasında bir saniye bekleyin. Bunu sekiz tekrardan üç set olarak her hafta yapın ve ağırlıkları artırmaya çalışın.

Test 3

Beş barfiks
Üstten tutuşla bir barfiks barını kavrayın, elleriniz omuz genişliğinden biraz daha açık olsun, bilekleriniziyse çapraz yapın. Bu şekilde beş tekrar şınav çekin.
Eğer bunu yapamıyorsanız, kanat (lat) kaslarınızı güçlendirmelisiniz demektir. Bu kaslar tüm üst vücut hareketlerinde aktiftir ve vücudun duruşu için de çok önemlidir.
Düzeltme Durmadan kaç tekrar barfiks çekebildiğinizi belirleyin. Bu sayıdan bir çıkarın ve o sayıda üç set yapın. Eğer hiç yapamıyorsanız, üç-beş tekrardan üç set olarak pullup aletinde çalışın. Ayrıca barfiks performansınızı yükseltmek için row egzersizlerini de programınıza ekleyebilirsiniz.





» Sizi Kimse Durduramaz - www.forumana.com

  Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu aç Cevapla

Yukarıdaki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.

Etiketler
durduramaz, kimse, sizi


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:08.

Forum Künyemiz
Uyarı

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2011 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
Açılış Tarihi : 05.12.2011
Kuruluş Tarihi : 20.11.2011
Hazırlayan & Tasarlayan : Forumana.com
 

Sosyal paylaşım platformu olan Forumana.com sitemizde, kullanıcılar 5651 sayılı kanunun ilgili maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan sorumludur, kullanıcı kaynaklı herhangi bir durumdan Forumana.com sitesi sorumlu değildir. Tüm hukuksal bildirimleriniz/sorunlarınız/istekleriniz ve şikayetleriniz için İletişim panelinden bizlere ulaşabilirsiniz, Forumana.com yönetimi en geç "3" iş günü içerisinde dönüş yapacaktır. Platformumuz; kişilik ve telif hakları korunumu, illegal paylaşım ve korsanla mücadele konusunda yetkililere yardımcı olmayı ilke edinmiştir.

Forum, Forumlar, Forum Sitesi, Etiket, Sitemap, Arşiv