Forumana.com, Forum, Forum Sitesi, Forumlar

Forum KayıtForum Kayıt ForumForum OyunlarOyunlar MesajlarMesajlar GruplarGruplar Üye GruplarıYönetim RadyoFM DinleRadyoFM TwitterTwitter FacebookFacebook İletişimİletişim
 


Forum Forumlar Forum Sitesi Forum Grup Forum Albüm Forumları Okudum
Go Back   Forumana.Com - Forum, Forumlar, Forum Sitesi Erkekce Vücut Geliştirme & Body

Koşu Bandında Popo Sıkılaştırmanın Yolları!

 Vücut Geliştirme & Body forumunda yer alan Koşu Bandında Popo Sıkılaştırmanın Yolları! konusu, Koşu Bandında Popo Sıkılaştırmanın Yolları! Koşu Bandında Popo Sıkılaştırmanın Yolları! popo sıkılaştırma, koşu bandı hareketleri, koşu bandında egzersiz Koşu Bandında Kalçanızı Sıkılaştırmanın 3 Yolu: 1- Farklı eğimlerde koşun: Bir dahaki ...



Yeni Konu aç Cevapla
 
Seçenekler Stil
Alt 21-Şubat-2014, 16:32   #1 (permalink)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
Tamir Çark Koşu Bandında Popo Sıkılaştırmanın Yolları!

Koşu Bandında Popo Sıkılaştırmanın Yolları!

popo sıkılaştırma, koşu bandı hareketleri, koşu bandında egzersiz

Koşu Bandında Kalçanızı Sıkılaştırmanın 3 Yolu:

1- Farklı eğimlerde koşun: Bir dahaki sefere koşu bandına çıktığınızda düz zeminde değil, farklı eğimlerle yokuş yukarı da koşmayı deneyin. Bu hem koşunuzu daha keyifli hale getirecek, hem de kalçanızdaki kasları direkt olarak hedef alacağı için, daha sıkı bir popoya da sahip olacaksınız.

2- Koşunuza çömelme hareketi ekleyin: Koşmaya başlamadan önce yapacağınız ileri doğru çömelme hareketi (lunges) ısınmanıza yardımcı olur. Koşu sırasında yavaşlayarak yaptıklarınız ise kalçanızı sıkılaştırır. Koşu bandının üzerindeyken hızınızı saatte 2,5-3 mile düşürerek ve gerekirse koşu bandının kollarından destek alarak, eğimi biraz yükseltin ve ileri doğru çömelin ve tekrar doğrulun, sonra diğer ayağınızla hareketi tekrar edin.

3- Geriye doğru yürüyün: Koşunuzu bitirmeden önce, hızınızı saatte 2,5 mile düşürerek tam ters yöne dönerek, geriye doğru yürüyün. Ancak koşu bandının eğimini koruyun. Dengede durmka için başta koşu bandının kollarına tutunabilirsiniz. Ters yürümek bacaklarınızı, kalçanızı ve poponuzu aynı anda çalıştıracaktır ve bu da size istediğiniz görüntüyü sağlayacaktır.





» Koşu Bandında Popo Sıkılaştırmanın Yolları! - www.forumana.com

  Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu aç Cevapla

Yukarıdaki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.

Etiketler
bandinda, kosu, popo, sikilastirmanin, yollari


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:08.

Forum Künyemiz
Uyarı

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2011 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
Açılış Tarihi : 05.12.2011
Kuruluş Tarihi : 20.11.2011
Hazırlayan & Tasarlayan : Forumana.com
 

Sosyal paylaşım platformu olan Forumana.com sitemizde, kullanıcılar 5651 sayılı kanunun ilgili maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan sorumludur, kullanıcı kaynaklı herhangi bir durumdan Forumana.com sitesi sorumlu değildir. Tüm hukuksal bildirimleriniz/sorunlarınız/istekleriniz ve şikayetleriniz için İletişim panelinden bizlere ulaşabilirsiniz, Forumana.com yönetimi en geç "3" iş günü içerisinde dönüş yapacaktır. Platformumuz; kişilik ve telif hakları korunumu, illegal paylaşım ve korsanla mücadele konusunda yetkililere yardımcı olmayı ilke edinmiştir.

Forum, Forumlar, Forum Sitesi, Etiket, Sitemap, Arşiv