Forumana.com, Forum, Forum Sitesi, Forumlar

Forum KayıtForum Kayıt ForumForum OyunlarOyunlar MesajlarMesajlar GruplarGruplar Üye GruplarıYönetim RadyoFM DinleRadyoFM TwitterTwitter FacebookFacebook İletişimİletişim
 


Forum Forumlar Forum Sitesi Forum Grup Forum Albüm Forumları Okudum
Go Back   Forumana.Com - Forum, Forumlar, Forum Sitesi Erkekce Vücut Geliştirme & Body

Kusursuz Vücut İçin Kettlebell

 Vücut Geliştirme & Body forumunda yer alan Kusursuz Vücut İçin Kettlebell konusu, Kusursuz Vücut İçin Kettlebell Kusursuz Vücut İçin Kettlebell 15 DAKİKANIZ VE BİR KETTLEBELL’İNİZ VARSA, FORMA GİRMENİZ HİÇ DE ZOR DEĞİL. Kettlebell’in dambıldan sadece şekil olarak farklı olduğunu düşünüyorsanız, Philedelphia’da bulunan ...



Yeni Konu aç Cevapla
 
Seçenekler Stil
Alt 22-Şubat-2014, 21:30   #1 (permalink)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
Tamir Çark Kusursuz Vücut İçin Kettlebell

Kusursuz Vücut İçin Kettlebell

15 DAKİKANIZ VE BİR KETTLEBELL’İNİZ VARSA, FORMA GİRMENİZ HİÇ DE ZOR DEĞİL.

Kettlebell’in dambıldan sadece şekil olarak farklı olduğunu düşünüyorsanız, Philedelphia’da bulunan Kettlebell Athletics’in sahibi ve antrenör Jason Brown’a kulak verin: “Kettlebell’in ağırlık merkezi, hareket sırasında sürekli değişir. Dolayısıyla kettlebell ile çalışmak, aynen günlük hayatımızda kaldırdığımız çantalar veya alışveriş torbaları gibi bizim kaslarımızın fonksiyonel gücünü artırır. Kettlebell’in kendine özgü şekli aynı zamanda, ağırlığı yere koymadan bir hareketten diğerine geçmenizi sağlar.” Bu da tabii ki daha fazla kası daha kısa sürede çalıştırmak ve böylece metabolizmanızı hızlandırmak anlamına geliyor.

TALİMATLAR: Kettlebell’i sağ elinize alın. Aşağıda yer alan hareketleri sırasıyla, aralarda dinlenmeden bir tekrar olarak yapın. Dinlenmeden ve e değiştirmeden aynı turu bu sefer iki tekrar olarak yapın. Bu şekilde beş tekrara kadar devam edin. Daha sonra el değiştirin. Eğer tutuş gücünüz tüm hareketler tek elle art arda yapmaya izin vermiyorsa, antrenmanı sağ ve sol elinizle dönüşümlü olarak yapın. Tutuş gücünüzü geliştirmek için, yan taraftaki çiftçi yürüyüşü hareketini de yapabilirsiniz.





» Kusursuz Vücut İçin Kettlebell - www.forumana.com

  Alıntı ile Cevapla
Alt 22-Şubat-2014, 21:31   #2 (permalink)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
Standart Cevap: Kusursuz Vücut İçin Kettlebell

TEK KOLLA KETTLEBELL KOPARMA



Bir kettlebell’i sağ elinizle kavrayın ve ayaklarınız omuz genişliğinde açıkken ayakta durun. Kettlebell’i iki bacağınızın arasına götürün. Kettlebell’i tek bir hareketle önce göğüs seviyenize kaldırın, sonra bileğinizi döndürerek kettlebell’i önkolunuza yaslayın ve başınızın üzerinde havaya kaldırın. ABD’li antrenör Brown “Bu tüm vücut kaslarınızı çalıştırır” diyor.





» Kusursuz Vücut İçin Kettlebell - www.forumana.com

  Alıntı ile Cevapla
Alt 22-Şubat-2014, 21:34   #3 (permalink)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
Standart Cevap: Kusursuz Vücut İçin Kettlebell

KETTLEBELL DEĞİRMENİ



Kettlebell hâlâ başınızın üzerindeyken, ayaklarınızı ağırlıkla 45 derecelik bir açı oluşturacak şekilde döndürün. Sağ kolunuzu başınızın üstünde gergin tutun. Belinizi sağa döndürün ve sol elinizi sol ayak bileğinize doğru götürün. Bir saniye duraklayın ve hareketi tersten yaparak başlangıç pozisyonuna dönün. Brown “Bu hareket hem omuz hem merkez bölgesi kaslarınızı çalıştırır” diyor.





» Kusursuz Vücut İçin Kettlebell - www.forumana.com

  Alıntı ile Cevapla
Alt 22-Şubat-2014, 21:34   #4 (permalink)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
Standart Cevap: Kusursuz Vücut İçin Kettlebell

TEK KOLLA ÖNCE KETTLEBELL İLE SQUAT




Bir kettlebell’i sağ elinizle, kavrayın. Sağ dirseğiniz gövdenizin yanında, kettlebell sağ omzunuzun önünde olsun. Kalçanızı geri atın. Üst bacaklarınız yere paralel gelene kadar squat hareketi yapın. Tekrar doğrulun. Brown “Bu hareket, bileklerinize klasik önde ağırlıkla squat hareketine göre çok daha az baskı uygular ve sizi sakatlıktan korur” diyor.





» Kusursuz Vücut İçin Kettlebell - www.forumana.com

  Alıntı ile Cevapla
Alt 22-Şubat-2014, 21:35   #5 (permalink)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
Standart Cevap: Kusursuz Vücut İçin Kettlebell

TEK KOLLA KETTLEBELL İLE OMUZ PRES



Bir kettlebell’i sağ omzunuzun hemen yanında tutarak ayakta durun. Avuç içiniz içe dönük olsun. Ağırlığı başınızın üzerinde havaya kaldırın. Yavaşça başlangıç pozisyonuna dönün. Brown, omzun en hareketli eklem olduğunu belirtiyor ve bu harekette doğru formu korumanın önemine değiniyor: “Hareket boyunca dirseğinizi vücudunuza yakın tutmaya çalışın.”





» Kusursuz Vücut İçin Kettlebell - www.forumana.com

  Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu aç Cevapla

Yukarıdaki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.

Etiketler
icin, kettlebell, kusursuz, vucut


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:12.

Forum Künyemiz
Uyarı

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2011 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
Açılış Tarihi : 05.12.2011
Kuruluş Tarihi : 20.11.2011
Hazırlayan & Tasarlayan : Forumana.com
 

Sosyal paylaşım platformu olan Forumana.com sitemizde, kullanıcılar 5651 sayılı kanunun ilgili maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan sorumludur, kullanıcı kaynaklı herhangi bir durumdan Forumana.com sitesi sorumlu değildir. Tüm hukuksal bildirimleriniz/sorunlarınız/istekleriniz ve şikayetleriniz için İletişim panelinden bizlere ulaşabilirsiniz, Forumana.com yönetimi en geç "3" iş günü içerisinde dönüş yapacaktır. Platformumuz; kişilik ve telif hakları korunumu, illegal paylaşım ve korsanla mücadele konusunda yetkililere yardımcı olmayı ilke edinmiştir.

Forum, Forumlar, Forum Sitesi, Etiket, Sitemap, Arşiv