Forumana.com, Forum, Forum Sitesi, Forumlar

Forum KayıtForum Kayıt ForumForum OyunlarOyunlar MesajlarMesajlar GruplarGruplar Üye GruplarıYönetim RadyoFM DinleRadyoFM TwitterTwitter FacebookFacebook İletişimİletişim
 


Forum Forumlar Forum Sitesi Forum Grup Forum Albüm Forumları Okudum
Go Back   Forumana.Com - Forum, Forumlar, Forum Sitesi Erkekce Vücut Geliştirme & Body

Zayıf ve Güçsüz kollardan kurtulun !

 Vücut Geliştirme & Body forumunda yer alan Zayıf ve Güçsüz kollardan kurtulun ! konusu, Zayıf ve Güçsüz kollardan kurtulun ! Zayıf ve Güçsüz kollardan kurtulun ! Öncelikle makaleme bir Ektomorf oldugumu soylemekle baslamak ıstıyorum. Ektomorf olmak gerçekten kötü birsey, kötü olmasının sebebi insanların size ...



Yeni Konu aç Cevapla
 
Seçenekler Stil
Alt 13-Mayıs-2014, 14:16   #1 (permalink)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
Standart Zayıf ve Güçsüz kollardan kurtulun !

Zayıf ve Güçsüz kollardan kurtulun !

Öncelikle makaleme bir Ektomorf oldugumu soylemekle baslamak ıstıyorum. Ektomorf olmak gerçekten kötü birsey, kötü olmasının sebebi insanların size zayıf oldugunuzu yuzunuze vurur gıbı bakmaları veya ailenızın sıze Ektomorf oldugunu icin habire laf atması sanırım bir genc icin en kötü durum olabilir.

Kendimden biliyorum, ailemden bazıları bana '' Annen baban sana ekmek vermıyor mu ? '' seklinde şakayla karısık bir sekılde sataşması, daha sonra arkadas cevrenızde size lakap takılması ne bilim hor gorulmesı bunları sebebi tamamen Ektomorf oldugunuzdan kaynaklanıyor..

Ancak vucut geliştirme sporuyla ugrasan bir Ektomorf, kiloli yaglı vucuda sahıp bir insandan daha iyi bir gorunuse sahıp olacagından hiç şüphe edilmez. Söyle düşünün : X kişisi 80 kilo ve 1.70 boyunda.. Bu sahıs ilk önce yagları yakması gerek ve daha sonra kas insa etmesi gerek ancak bir Ektomorf ilk ay spora hafıf kılolarla baslayıp 2.3. ayında portein ve karbon takvıyesı ıle oldukca ıyı bır fıt vucuda ulasabilir. ( ESKİYE NAZARAN )

Evet bende bir Ektomorf'um dedim ve gecen sene 55 olan kılom bu sene 68 oldu. Bir sene de 13 kilo almak zor bişey bir Ektomorf'un almıs olması.. Ancak dediğim gibi sproun etkisi fazladır ve ben bu makalemde genelde en cok sikayet edılen, gözle gozuken kusur olarak bilinen KOL KASI üzerinde duracagım..

Kolları zayıf , hafif kambur, çelimsiz gözükenler ( 2 sene onceki ben ) mesela t-shirt giymeye çekinirler, bir plaja gitsenız denıze gitmeye cekinırısınız ve asıl insana zor gelen sey sız boyle dusunurken aynı yas gurubunda olan tanıdık veya tanımadık arkadaslarınızın size nispet yapar gibi yanınızdan geçmesi işte asıl bu zoruna gidiyor insanın..

Simdi sizlere KOL KASLARINIZI NASIL BÜYÜTEBİLİRSİNİZ - NASIL KOL KASLARINIZI GELİŞTİREBİLİRİSİNİZ bunları gosterecegim. Tabi bu hareketler için spor salonu şart, spor salonunda bu hareketlerı setler ve tekrarları ıyı ayarlayıp fit bır vucuda sahıp olabilirsiniz.

Bu arada UNUTMADAN, fit bır vucuda pat diye 1 ayda sahıp olmanız imkansız. Size tavsiyem sımdıkı pazunuzu fotograf çekip saklayın ve 1 ay sonra cekıp karsılastırın farkı az da olsa göreceksınız ve moral olarak spora daha da baglanacaksınız..

Evet hareketlere baslaman once kesınlıkle ısınma yapmayı unutmayın 3-4 dakıka arası ısınma yaptıktan sonra asagıdakı hareketlerı yenı baslıyorsanız 2 tekrar 8-10 SET , daha once alt yapnız varsa 3 tekrar 10-12 set şeklinde yapabilirsiniz..

Dumbell Curl



Hammer Curl





Concentration Curl





Barbell Curl





Barbell Preacher Curl





Reverse Curl





Dumbbell Triceps Extension





One Arm Triceps Extension





Triceps Pushdown



Seated Dumbbell Triceps Extension





Triceps Kickback





Triceps Dips





En son verdıgım Triceps Dips hareketi benım en sevdigim harekettir. Arka kol için en cok sevıdıgım hareket oldugu ıcın bunu ben 3-4 tekrar yapıyorum sizde zamanla kutle hacım kazandıgınız da benım gıbı kucagınıza agırlık alıp oyle Triceps Dips yapabilir ve arka kol kaslarınızı meydana cıkartabılırısınız..

Evet arkadaslar, verdiğim hareketler biceps ve triceps hareketleri yanı on ve arka kol.. En basta dediğim gibi yenı baslayanlar 2 tekrar 8-10 set şeklinde yapabilir, alt yapısı olanlar agırlıgı arttırıp 3 tekrar 10-12 set şeklinde çalısabilir. Düzenli beslenme, Düzenli dinlenme ve düzenli çalışma ile 1 ay sonra az da olsa farkı hıssedeceksınız emin olun..





» Zayıf ve Güçsüz kollardan kurtulun ! - www.forumana.com

  Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu aç Cevapla

Yukarıdaki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.

Etiketler
gucsuz, kollardan, kurtulun, zayif


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:45.

Forum Künyemiz
Uyarı

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2011 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
Açılış Tarihi : 05.12.2011
Kuruluş Tarihi : 20.11.2011
Hazırlayan & Tasarlayan : Forumana.Com
 

Sosyal paylaşım platformu olan Forumana.Com sitemizde, kullanıcılar 5651 sayılı kanunun ilgili maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan sorumludur, kullanıcı kaynaklı herhangi bir durumdan Forumana.Com sitesi sorumlu değildir. Tüm hukuksal bildirimleriniz/sorunlarınız/istekleriniz ve şikayetleriniz için İletişim panelinden bizlere ulaşabilirsiniz, Forumana.Com yönetimi en geç "3" iş günü içerisinde dönüş yapacaktır. Platformumuz; kişilik ve telif hakları korunumu, illegal paylaşım ve korsanla mücadele konusunda yetkililere yardımcı olmayı ilke edinmiştir.

Forum, Forumlar, Forum Sitesi, Etiket, Sitemap, Arşiv