Forumana.com, Forum, Forum Sitesi, Forumlar

Forum KayıtForum Kayıt ForumForum OyunlarOyunlar MesajlarMesajlar GruplarGruplar Üye GruplarıYönetim RadyoFM DinleRadyoFM TwitterTwitter FacebookFacebook İletişimİletişim
 


Forum Forumlar Forum Sitesi Forum Grup Forum Albüm Forumları Okudum
Go Back   Forumana.Com - Forum, Forumlar, Forum Sitesi Erkekce Vücut Geliştirme & Body

Fitnessta Dikkat Edilmesi Gereken Kurallar

 Vücut Geliştirme & Body forumunda yer alan Fitnessta Dikkat Edilmesi Gereken Kurallar konusu, Fitnessta Dikkat Edilmesi Gereken Kurallar Fitnessta Dikkat Edilmesi Gereken Kurallar 1. Spora başlamadan en az 1 buçuk saat önce yemek yemeyi kesmelisiniz. Çünkü egzersiz sırasında midenin dolu olmaması gerekir. Zamanım ...



Yeni Konu aç Cevapla
 
Seçenekler Stil
Alt 28-Ağustos-2014, 00:08   #1 (permalink)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
Standart Fitnessta Dikkat Edilmesi Gereken Kurallar

Fitnessta Dikkat Edilmesi Gereken Kurallar

1. Spora başlamadan en az 1 buçuk saat önce yemek yemeyi kesmelisiniz. Çünkü egzersiz sırasında midenin dolu olmaması gerekir. Zamanım yok ama karnımda aç diyorsanız elma, muz, proteinli ya da yulaflı müsli yiyebilirsiniz.

2. Spor salonuna geldiğinizde spor çantanızda uygun kıyafetler ve doğru ayakkabı getirdiğinizden emin olun. Çok pahalı olması ayağınıza çok uygun bir ayakkabı olması anlamına gelmez. Her zaman ayağınıza en uygun olanını seçin.

3. Spora başlamadan önce makyajınızı kesinlikle çıkarın. Spor esnasında vücut ısısının artmasıyla yüzünüzdeki makyaj terle birleşerek cildinize zarar verebilir.

4. Spora başlamadan önce kesinlikle ısının. Isınma hareketleri sporun temelidir. Koşu bandının üzerinde geçireceğiniz on dakika ve ardından birkaç aktif esneme hareketinin sizin için hayati önem taşıdığını unutmayın. Yapmamanız durumunda sakatlıklar kaçınılmaz olacaktır.

5. Gittiğiniz spor salonunda bir profesyonelden yardım alın ve yağ, kas ve kemik ölçümünü yaptırın. Bu kısmı es geçmeyin çünkü vücudunuzu (yağ oranı, vücut su miktarı, kaslılık oranı) ancak bu testlerle tanıyabilirsiniz.

6. Antrenman programınıza sadık kalın. Sizin için belirlenen program ne fazla, ne de azdır. İlk haftalarda programınız size zor gelebilir fakat yine de programınıza bağlı kalın.

7. Set aralarında uzun konuşmalar yapmak programınızı olumsuz etkiler. Set aralarında 2 dakikadan uzun süre ara vermemeye çalışın.

8. Programınızı çeşitlendirin ve grup derslerine katılın. Grupla çalışmak spor motivasyonunuzu daha da artırır.

9. Spor yaparken sizi motive edecek etkenlerden biri de müzik. Müzik ile birlikte yaptığınız spor keyfe dönüşür. Salonda çalınan müziği tercih etmiyorsanız kendi müziğinizi spor çantanıza koyun.

10. Egzersizden sonra ilk 20 dakika içerisinde alınan karbonhidrat boşalan glikojen depoları için çok önemlidir. Bu yüzden spor sonrası her zaman çantanızda bir adet meyve ya da karbonhidrat ve protein içerikli bir içecek bulundurun. Ton balıklı sandviç de çok iyi bir alternatif olabilir.

11. Antrenman sonunda doğrudan duşa gitmek yerine birkaç pasif esneme hareketi yapın. Yapacağınız bu hareketler bir sonraki gün sizi kas ağrılarından kurtaracaktır.

12. Haftanın bir günü spor salonuna gitmek size çok şey kazandırmaz maalesef! Minimum haftada 3 kez programınızı uygulamaya çalışın.

13. Altın kural olan 3 ana öğün ve 3 ara öğün yemek yeme kuralını atlamayın. Spor esnasında dehidrasyon’u (su kaybı) önlemek için egzersiz sırasında su içmeyi ihmal etmeyin. Aksi takdirde kas krampları yaşabilirsiniz.

14. Spor yapıyor olmanız istediğiniz her şeyi yiyeceğiniz anlamına gelmez. Günlük kalori ihtiyacınıza göre beslenmeyi unutmayın.

15. Unutmayın kaslarınızın da dinlenmeye ihtiyacı var. Kaslarınıza toparlanması için süre tanımazsanız sakatlıklar yaşayabilirsiniz. Haftada 7 gün spor salonuna gitmek ya da kaslar tüketene kadar çalışmak size zarar verebilir. Haftada 3 gün spora gitmek devamlılığınız açısından çok iyi. Bu süre 5 gün de olabilir fakat 5 günden fazla spor yapmak istiyorsanız alternatifleri deneyin. Dışarıda bisiklete binmeyi, koşu ya da yürüyüş yapmayı deneyebilirsiniz.





» Fitnessta Dikkat Edilmesi Gereken Kurallar - www.forumana.com

  Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu aç Cevapla

Yukarıdaki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.

Etiketler
dikkat, edilmesi, fitnessta, gereken, kurallar


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:09.

Forum Künyemiz
Uyarı

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2011 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
Açılış Tarihi : 05.12.2011
Kuruluş Tarihi : 20.11.2011
Hazırlayan & Tasarlayan : Forumana.Com
 

Sosyal paylaşım platformu olan Forumana.Com sitemizde, kullanıcılar 5651 sayılı kanunun ilgili maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan sorumludur, kullanıcı kaynaklı herhangi bir durumdan Forumana.Com sitesi sorumlu değildir. Tüm hukuksal bildirimleriniz/sorunlarınız/istekleriniz ve şikayetleriniz için İletişim panelinden bizlere ulaşabilirsiniz, Forumana.Com yönetimi en geç "3" iş günü içerisinde dönüş yapacaktır. Platformumuz; kişilik ve telif hakları korunumu, illegal paylaşım ve korsanla mücadele konusunda yetkililere yardımcı olmayı ilke edinmiştir.

Forum, Forumlar, Forum Sitesi, Etiket, Sitemap, Arşiv