Forumana.com, Forum, Forum Sitesi, Forumlar

Forum KayıtForum Kayıt ForumForum OyunlarOyunlar MesajlarMesajlar GruplarGruplar Üye GruplarıYönetim RadyoFM DinleRadyoFM TwitterTwitter FacebookFacebook İletişimİletişim
 


Forum Forumlar Forum Sitesi Forum Grup Forum Albüm Forumları Okudum
Go Back   Forumana.Com - Forum, Forumlar, Forum Sitesi Erkekce Vücut Geliştirme & Body

Uzman Eğitmenlerden 25 Vücut Geliştirme Önerisi

 Vücut Geliştirme & Body forumunda yer alan Uzman Eğitmenlerden 25 Vücut Geliştirme Önerisi konusu, Uzman Eğitmenlerden 25 Vücut Geliştirme Önerisi Uzman Eğitmenlerden 25 Vücut Geliştirme Önerisi Uzman Eğitmenlerden 25 Vücut Geliştirme Önerisi Temel Besinler Hangi kişisel antrenöre sorarsanız sorun size sağlıklı beslenmenin bu işin ...



Yeni Konu aç Cevapla
 
Seçenekler Stil
Alt 16-Aralık-2015, 17:16   #1 (permalink)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
Yeni Uzman Eğitmenlerden 25 Vücut Geliştirme Önerisi

Uzman Eğitmenlerden 25 Vücut Geliştirme Önerisi

Uzman Eğitmenlerden 25 Vücut Geliştirme Önerisi





Temel Besinler


Hangi kişisel antrenöre sorarsanız sorun size sağlıklı beslenmenin bu işin bel kemiği olduğunu mutlaka söyleyecektir. Eğer mümkünse organik besinleri tercih edin, sebze meyve, kompleks karbonhidrat, protein ve yağlardan oluşan besinleri diyetinizin temeli haline getirin.

Tam Yol İleri

Ne yaptığınıza bakmasızın kendinizi tamamen hedefinize ulaşmak için hazırlayın. Kişisel antrenör ve Fitness Dünya Şampiyonu Micah LeCerte’nin de belirttiği gibi; “Besin yaklaşımınız asla farklı olmamalı, sağlıksız besinleri yemediğinize emin olun ve asla öğün atlamayın.”

Daha Fazla Yemek

Günde sadece 3 öğün yemek mi? 25 senelik kişisel antrenör Mike Duffy bu güne dek çalıştığı insanların yarısının yeterli yemek yemediği için kilo veremediğini belirtmiştir. 3 ana öğünün arasında 2 küçük öğün olmak şartıyla her 3 saatte bir yemek metabolizmanızı uyarır. Akşama doğru günlük aktivitenin azalmasıyla birlikte yemeğinizi de azaltmanız tavsiye edilir.

Porsiyon Kontrolü

Daha sık yiyeceğiniz iiçin porsiyonlarınıza dikkat etmeniz gerekir. Örneğin tavuk göğüsünün avuç içinizden, makarna ve spagettinin ise yumruğunuzdan büyük olmamasına dikkat edin. Ayrıca daha küçük kase, tabak ve bardak tercih edin. Çünkü yapılan araştırnalar göstermiştir ki; daha fazla yemek yiyen insanların çoğu daha büyük porsiyonlar kullanmaktadır.

Amaca Göre Yemek

Yediğiniz her şeyin besin değerinin yüksek olduğundan emin olun. Yedikleriniz vücudunuza besin olur ve egzersizler sırasında yakılır ve vücudunuzda en iyi şekilde kullanılır.

Kas Yapmanın Temelleri

Aldığınız kaloriyi ve protein miktarını artırın. Spor slaonuna gittiğinizde formunuza odaklanın.haftada ortalama 4 defa ağırlık çalışın. Kaslarınızın gelişimi için dinlenmeyi unutmayın.

Hareket

Herhangi bir kısa yolu tercih etmeyin. Her tekrarınızda kaslarınız daha fazla çalışacaktır ve egzersizler sonucunda daha fazla yağ dokusu yakılacaktır.

Yukarı ve Aşağı

Set başına 30-40 saniye kadar tekrar edebileceğiniz ağırlıkları kulanın. Örneğin ağırlığı indirip kaldırmanız 20 saniye kadar sürüyorsa bilin ki kaldırdığınız ağırlık sizin için fazladır.

Kardiyo Çelişkisi

Cardio yapmayı sever misiniz? Kas yapmak istiyorsanız kardiyodan vazgeçmeniz gerekebilir. Çünkü çok fazla yakıma neden olur. Eğer hala kardiyo yapmak istiyorsanız bunun yerine haftada bir kaç gün 20 dakikaık hafif koşu yeterli olcaktır.

Yardımcı Ürünler

Bazı yardımcı ürünler kas yapmanızda anahtar rol oynar. Kreatin, kas yapmanızda ve daha etkili güçlenmenize yardımcı olur. Bu tür yan ürünleri kullanmak daha az yorucudur, sizi harekete geçirir ve tamamlaması kolaydır.

Kendinizi Hazırlama

Sıra antrenmana geldiğinde yeterli miktar su içtiğinizden ve düzenli yediğinizden emin olun. Çünkü bu tür antrenmanlarda vücut oldukça taepkar olur. Kardiyo ve ağırlık antrenmanlarını birlikte yapabilrsiniz.

Kalp Ritmi Monitörü

Eğer kalp ritmi monitörüne sahipseniz bunu kullanmak için tam zamanı. Eğer sahip değilseniz bir tane satın alın ya da kendiniz nasıl ölçebileceğinizi öğrenin.

Dayanmak için Yorulmak

Dayanıklılık antrenmanlarında bütün gücünüzü ortaya koymanıza ihtiyacınız vardır. Daha fazla dayanıklılık içinse iyi beslenme, şınav, barfiks ve squattan yararlanabilrsiniz. Eğer bu hareketlerde ustalaşırsanız, kaslarınız daha çok dayanıklılık gösterecektir.

Molaları Azaltmak

Dayanıklılığınızı daha fazla artırmak için setler arası ola 30-45 saniye arasında olmalıdır.ancak eğer ağırlık, güç antrenmanı, koşu ya da kardiyo- sürat koşusu karışımı bir antrenman programınız varsa molaları 8-15 saniye arası tutun.

Yorgunlukla Şavaşın

Dayanıklılık antrenmanlarında yorgunluk sizin en büyük düşmanınız olabilir. Ancak bu başa çıkılabilir bir düşmadır. Örneğin, meyve suyu içmek dayanma gücünüzü %16 kadar artırır, kaslarınıza daha fazla enerji ve etkinlik sağlar, yorgunluğu azaltır. Bir diğer yol ise müzik dinlemek. Antrenman sırasında dinlenen müziğin de yorgunluğa kadar %26 daha etkin olduğu yapılan araştırmalar sonucunda görülmüştür.

Güçlendirme Temelleri

Antrenörlere göre daha fazla güçlenmek istiyorsanız, sabırı olmalı ve hedeflerinizi düzenlemelisiniz. En önemlisi ise planınıza sadık kalmanız. Spor salonuna gittiğinizde dikkatinizin dağılmasına izin vermeyin ve odaklanın. Spor salonundan çıktığınızda ise iyice dinlenin.

Motivasyon

Motivasyon en önemli anahtarlardan biri. Cardiello tavsiye eder ki; antrenman esnasında hangi elinize yatkınsanız ona bakın. Çünkü o eliniz ağırlığı daha rahat kaldırır ve çabuk hareket eder. Ayrıca tavsiyelerinden biri de saunalar yerine kaslarınızı yenilenmesine yardımcı olacak buz banyolarını tercih etmeniz.

Form Sorunu

Güç antrenmanlarında, vücudunuzu çok yorucu bir aktiviteye dahil ettiğinizde bunu uygun şekilde yaptığınıza emin olmanız gerek. Bu şekilde kaslarınızı aktif etmiş ve sağlıklı ve sakatlık yaşamadan antrenman sürdürmeyi garantilemiş olursunuz.

Küçük Şeyler

Hiç küçük şeylerin fark yarattığına şahit oldunuz mu? Güç antrenmanı bunlardan biri. Antrenörden Boyce, küçük şeylere dikkat etmemizi çünkü en zayıf bağınız kadar güçlü olduğumuzu belirtmiştir. Sonuç olarak eğer bi eksiklik far ederseniz bunu programınıza katın.

Şans Yardımı

Eğer bir yol kat etmek istiyorsanız biraz da şansınızın yaver gitmesi gerekli. Çünkü vücudunuzu güçlendirmede geecekte neye adapte olacağınızı asla bilemezsiniz. Ne kadar ağırlık kaldırdığınızı, egzersiz anındaki temponuzu ve ağırlık kaldırma sürelerinizi daima destekleyin.

Kilo verme Temelleri

Calori saymayı ve yağ oranınız hakkında endişelenmeyi bir kenara bırakın ve doğru tipte yemekleri tercih etmeye başlayın. Bunu da protein, yağsız eti sebze ve meyve alımınızı artırın ve yüksek şekerli gıdaardan uzak durun.

Fotoğraf Kanıtları

Haftalık olarak fotoğraflarınızı (önden, yandan, arkadan ve değişik açılardan ve aynı kıyafetleri giyiyorken) çekmeniz, aralardaki farkın farkına varmak için en iyi yöntemlerden birisidir.

Karbonhidrat Faktörü

Karbonhidrat alımınızı kontrol etmeyi öğrenin. Çünkü karbonhidratar vücudunuzda yağ depolamanıza neden olur. Karbonhidrat yakmanız içinse kardiyovasküler antrenmanarı 20 dakikadan daha fazla sürede devam ettirmeniz gerekir çünkü ilk 20 dakika vücut karbonhidratları enerji için yakar. 20 dakikadan sonrası ise daha fazla yağ yakımı demektir.

Karın Bölgesine Saldırmayın

Alt vücut için antrenmanlarda daha fazla kalori yakılır çünkü gövdeyi taşıyan bacaklardır. Bu nedenle hem alt hem de üst vücut çalışmalısınız. Six-pack yapmak günde sadece 100 mekik anlamına gelmez aynı zamanda uygun bir diyet de ister.

Hayatta Kalmak İçin Su İçin

Sabajları ilk işiniz buzlu su içmek olsun. Bu 90 dakika boyunca metabolizmanını %24 artıracaktır. Ayrıca günde en az 1 lt su içmekte fayda var.





» Uzman Eğitmenlerden 25 Vücut Geliştirme Önerisi - www.forumana.com

  Alıntı ile Cevapla
Alt 07-Şubat-2016, 17:38   #2 (permalink)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Misafirlere Kapatılmıştır. Görmek için KAYIT olmalısınız.~
Standart Cevap: Uzman Eğitmenlerden 25 Vücut Geliştirme Önerisi

Teşekkürler.





» Uzman Eğitmenlerden 25 Vücut Geliştirme Önerisi - www.forumana.com

  Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu aç Cevapla

Yukarıdaki Konuyu Aşağıdaki Sosyal Ağlarda Paylaşabilirsiniz.

Etiketler
egitmenlerden, gelistirme, onerisi, uzman, vucut


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:45.

Forum Künyemiz
Uyarı

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2011 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0
Açılış Tarihi : 05.12.2011
Kuruluş Tarihi : 20.11.2011
Hazırlayan & Tasarlayan : Forumana.Com
 

Sosyal paylaşım platformu olan Forumana.Com sitemizde, kullanıcılar 5651 sayılı kanunun ilgili maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan sorumludur, kullanıcı kaynaklı herhangi bir durumdan Forumana.Com sitesi sorumlu değildir. Tüm hukuksal bildirimleriniz/sorunlarınız/istekleriniz ve şikayetleriniz için İletişim panelinden bizlere ulaşabilirsiniz, Forumana.Com yönetimi en geç "3" iş günü içerisinde dönüş yapacaktır. Platformumuz; kişilik ve telif hakları korunumu, illegal paylaşım ve korsanla mücadele konusunda yetkililere yardımcı olmayı ilke edinmiştir.

Forum, Forumlar, Forum Sitesi, Etiket, Sitemap, Arşiv